Наші вікові групи

Наша освітня програма спирається на національну навчальну програму України, доповнену елементами з циклу Pearson Edexcel, що дозволяє нам всебічно і збалансовано навчати наших учнів. На цьому етапі діти структурують й узагальнюють знання, набуті у початковій школі. Метою середньої школи є розвиток ключових навичок учнів, які дозволять їм осягнути увесь освітній масив для комфортного існування у нашому мінливому глобалізованому світі.

Протягом цього періоду чимало дітей опиняться на порозі підліткового – так званого перехідного віку. Саме тому для нас надважливо створити для них таке освітнє середовище, в якому вони не лише навчатимуться, а й спокійно сприйматимуть фізичні та психологічні зміни, яких зазнають. 

Цілі навчання у середній школі:

  • допомагати учням розвивати в собі такі риси, як незалежність, допитливість, винахідливість, критичне мислення та потяг до знань;
  • сприяти розвиткові їхньої особистості у такий спосіб, аби вони з повагою ставилися до інших та вміли співпереживати;
  • забезпечити перехідний етап від початкової освіти до середньої, що передбачає оволодіння знаннями, необхідними для складання зовнішніх іспитів (GCSE – курс середньої освіти для отримання Загального свідоцтва про середню освіту, а також ЗНО).

ОЦІНЮВАННЯ

Успішність учнів оцінюється за результатами їхньої роботи у класі, виконуваних ними домашніх завдань та проектів, а також, звичайно, за тими балами, які вони отримують на іспитах і тестуваннях. Вчителі активно користуються запровадженою у школі системою керування навчальним процесом Educare, де залишають коментарі щодо кожної дитини, тому батьки можуть бути упевненими в тому, що завжди матимуть актуальну інформацію про успішність своїх дітей.

Усі учні середньої школи отримують великий пласт знань з різних дисциплін уже протягом перших років навчання. Підхід до викладання у середній школі покликаний задовольнити потреби кожного учня, стимулюючи його до осягнення нового та розширення своїх знань. Для учнів процес переходу з початкової до середньої школи є вкрай емоційним, оскільки на них покладається все більша відповідальність, а навчально-виховний процес стає ще індивідуалізованішим. Деякі діти доволі болісно сприймають цей процес, тому ми робимо усе можливе, аби допомогти їм подолати цей етап з меншим стресом, водночас готуючи їх до випускних іспитів в 11-му класі.

ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ

Домашні завдання відіграють одну з ключових ролей у навчальному процесі у Міжнародній школі «Меридіан», тому ми повсякчас закликаємо батьків пильнувати за тим, аби діти їх виконували. Домашні завдання спрямовані на закріплення й узагальнення набутих знань, і вони передбачають виконання завдань різного типу – разових і таких, що потребують тривалого опрацювання. Отже, як Ви можете допомогти своїй дитині на цьому етапі навчання?

  • Виявляйте щирий інтерес до того, що робить Ваша дитина, і хваліть її за виконану роботу.
  • Спонукайте свою дитину до відповідальнішого ставлення до навчання: вчіть її вчасно виконувати домашні завдання та ретельно готувантися до тестів і контрольних робіт;
  • Підтримуйте свою дитину та заохочуйте її протягом цих років, коли формуються її особистість та професійні якості, уважно ставлячись до її морального самопочуття та самооцінки;
  • Намагайтеся підбирати для дитини додаткові навчальні матеріали, які вона могла б вивчати вдома;
  • Стежте за виконанням домашніх завдань та оцінками дитини, аби пересвідчитися в тому, що вона прогресує.
  • Зв’яжіться зі співробітниками школи, якщо Ви не задоволені успіхами своєї дитини або потребуєте поради щодо покращення її рівня знань.

ПРОФОРІЄНТАЦІЯ

Лише у 9-му класі в учнів з’являється можливість пройти онлайн-тестування з профорієнтації, аби зрозуміти, чим вони можуть займатися у майбутньому, враховуючи їхні інтереси та рівень знань.